Oferta:Tworzenie responsywnych www, na dwa sposoby:

Oferta

  1. Najpierw dwie podpowiedzi jako mała promocja tej mojej oferty: a. Adres Twojego/Pani/Pana/Księdza/Siostry bloga może być doskonałym dodatkiem na Twojej/Pani/Pana/Księdza/Siostry prywatnej wizytówce, b. Okazuje się, że zazwyczaj nie jest dobrze mieć subdomenę, ponieważ subdomeny są obciążone dużym ryzykiem uznania ich za spam przez algorytmy internetowe; w pewnych okolicznościach można ich (tych subdomen) tworzyć dowolną ilość (tę informację pozyskałam przeglądając darmowo udostępnione informacje na ten temat w internecie). Subdomeny, które nie są spamem i tak gorzej się pozycjonują. Takie są moje własne spostrzeżenia: częściej wyżej w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych są strony, które nie są subdomenami, czyli mają unikatowe adresy. Jednak tak naprawdę to, że coś się nie wyświetla na pierwszej stronie wyszukiwarek też może być czasem zaletą, np. właśnie w przypadku stron niekomercyjnych, czyli blogów, których adres chcemy udostępniać raczej na wizytówce, nie czyniąc przy tym strony z ukrytym dostępem.
  2. Twój/Pani/Pana/Księdza/Siostry blog może być bez systemu zarządzania treścią (bez cms), co osobiście uważam za zaletę: strona www bez systemu zarządzania treścią (cms) jest lekka, a tzn. że szybko się ładuje w oknie przeglądarki, co ma znaczenie jeśli ktoś przegląda stronę na smarfonie. Technicznie strona taka jest łatwa do zrozumienia i to w taki sposób, że po jakimś czasie ćwiczeń, prawdopodobnie będzie można coś w niej samodzielnie zmieniać, co też jest możliwe, jeśli strona ma cms (po to jest cms), ale bywa trudniejsze do zrozumienia (w sensie rozumienia jak taka strona w ogóle powstaje [próby mierzenia się z takim tematem serdecznie polecam dosłownie każdemu w profilaktyce problemów z pamięcią]). Dla algorytmu strona bez cms jest bardziej przyjazna. Jeszcze lepsze notowania w wyszukiwarce ma strona, która jest responsywna. A strona z cms kiedy ma dobre notowania w wyszukiwarkach? Odpowiedź na to pytanie wykracza poza zakres tej mojej oferty, ale na pewno mogę powiedzieć, że to nie zawsze jest takie proste, ponieważ pojawia się dużo więcej czynników do przeliczenia i wzięcia pod uwagę.
  3. Cena za stronę mieszczącą się w przedstawionych poniżej parametrach i bez cms: 2200 zł brutto.
  4. Jeśli jesteś/jeśli Pan/jeśli Pani/jeśli Ksiądz/jeśli Siostra jest osobą, która ukończyła 60 lat, cena wynosi 1450 zł brutto za responsywną stronę bez cms (w przedstawionych tu parametrach).
  5. Oferta dla osób duchownych: 1200 zł brutto za responsywną stronę bez cms mieszczącą się w przedstawionych parametrach.
  6. W cenie mieszczą się: projekt strony w oparciu o schemat zaprezentowany na moim prywatnym blogu (w oparciu o ten sam schemat wykonałam także takie strony [zachęcam, żeby zobaczyć]: stronę o stanie kobiet konsekrowanych, stronę o życiu konsekrowanym, stronę o świeckim instytucie życia konsekrowanego, tak naprawdę ten sam schemat daje się zauważyć także na mojej stronie, na której oferuję moje książki). Schemat ten to: strona główna i 3-10 podstron, kolor i/lub tło strony, oryginalna czcionka, oryginalne odnośniki, obróbka komputerowa dostarczonych 1-5 fotografii, zamieszczenie dostarczonej treści (tekstów w rozsądnej ilości [do 10 stron znormalizowanych] i kilku fotografii), przesłanie plików na serwer, krótki instruktaż jak redagować taką stronę samodzielnie (korzystniej jest co jakiś czas coś na stronie zmieniać), podstawowe pozycjonowanie (prosty kod html5, css3, php7, słowa kluczowe, opis strony, pomyślna [bez błędu] walidacja na www.walidator.w3c.org [html5 i css3]), zgłoszenie strony w Google Search Console (zgłoszenie to sprawia, że strona jest indeksowana przez wyszukiwarkę Google, która zwraca proste statystyki, ale przede wszystkim chodzi o to, że zgłoszona strona w ogóle pojawia się w wyszukiwarce Google [jeśli się strony nie zaindeksuje, trzeba jej adres wpisywać ręcznie w pasku adresu, jeśli się zaindeksuje, może się wyświetlać na tzw. słowa kluczowe, czyli np. na takie słowa kluczowe: blog Renaty Kucharskiej {jeszcze się nie spozycjonowały dokładnie te słowa kluczowe, ponieważ dodałam je w marcu 2020 roku, więc blog się jeszcze nie wyświetla, ale za to wyświetla się info z mojej wystawy w Art Novum w Warszawie, co też nie jest złe; przy okazji sprostowanie: wystawa ta miała miejsce w 2002 roku, a nie rok wcześniej}]). Cena nie zawiera dokumentu związanego z ochroną danych osobowych (ten dokument najlepiej mieć od osobiście znalezionego prawnika), ale zawiera info o ciasteczkach.
  7. W stopce stron wykonanych przeze mnie w ramach mojej działalności gospodarczej zamieszczam logo mojej firmy, co jest dla Zamawiającego pewnym prestiżem, a dla mnie dobrowolnie przeze mnie przyjętym obowiązkiem, który wynika z przepisów prawa dotyczących ochrony znaku towarowego. Uwaga! Zamieszczenie logo mojej firmy nie jest równoznaczne z zamieszczeniem linka do mojej strony.
  8. Czas oczekiwania na realizację zamówienia złożonego drogą mailową (gsl(at)malarstwoity.pl) po mojej akceptacji zlecenia, do 2–5 tygodni (licząc od daty wpłacenia zaliczki w wysokości 40% kwoty).
  9. Wystawiam faktury.
  10. Uwaga! Oczywistość: Takie same (o podobnych parametrach technicznych, estetycznych, formalnych i funkcjonalnych) strony www mogę zrobić także na zlecenie firmy. Można też ze mną rozmawiać o stronach bardziej rozbudowanych, ale jeśli chodzi o sprawy programistyczne, tylko w następujących ramach: responsywność, html5, css3 i php7.
  11. Informacja dodatkowa: nie wykonuję stron SPA (single page application), czyli jednoplikowej aplikacji w JavaScript.
  12. W cenie (tak długo, jak długo moje logo jest zastrzeżonym znakiem towarowym): jeden link do bloga z jednej z moich stron, jeśli tematycznie strony okażą się zgodne.

Firma Renata Kucharska malarstwo i Ty z siedzibą: ul. Armii „Kraków” 22/45, 30-433 Kraków została zarejestrowana 1.03.2004 roku; nr ewid. 808/2004; NIP 9440000664, regon 350838019. Pierwszy przedmiot działalności według wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: 90.03.Z – Artystyczna i literacka działalność twórcza. Oprócz tego m. in.: 58.19.Z – Pozostała działalność wydawnicza, 85.52.Z – Pozaszkolne formy edukacji artystycznej, 47.91.Z – Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet, 58,11.Z – Wydawanie książek, 62.01.Z – (...) projektowanie stron internetowych.